Πέμπτη, 7 Απριλίου 2016

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ της Α' ΕΛΜΕ Αιτωλ/νιας

ΙΠ Μεσολογγίου, 03-04-2016
Αρ.Πρωτ.: 34
 
Α΄ ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ


ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
(Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε.)
ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
Εργατικό Κέντρο Μεσολογγίου
Ελ. Πολιορκημένων 45
30 200 Ι. Π. Μεσολογγίου
http://1elmeait.blogspot.gr
e-mail:           1elme.ait@gmail.com
Πληρ.:            Κούστας Κώστας
Τηλ.:               6945377725

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Με αφορμή τη δημιουργία της ψηφιακής πλατφόρμας στην οποία δηλώνονται τα στοιχεία των μαθητών που μετακινούνται προς τα σχολεία, το ΔΣ της Α ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας έχει να επισημάνει τα ακόλουθα:
1.                Η πλατφόρμα αυτή ως εργαλείο είναι πολύ σημαντικό. Όμως η επιπλέον γραφειοκρατία καθώς και περιπτώσεις δυσλειτουργίας του ψηφιακού αυτού εργαλείου, επιβαρύνουν τον ήδη μεγάλο φόρτο εξωδιδακτικών εργασιών στο σχολείο που ακόμη και ο ίδιος ο Υπουργός Παιδείας κ. Φίλης έδειξε πρόσφατα ότι αγνοεί αφού η κυβερνητική προπαγάνδα βλέπει τους εκπαιδευτικούς ως υπαλλήλους με μικρό ωράριο εργασίας παραβλέποντας καθήκοντα όπως το παραπάνω.
2.                Είναι βέβαιο ότι η πλατφόρμα θα χρησιμοποιηθεί στο μέλλον για την επιπλέον περιστολή δαπανών. Ήδη διπλασιάστηκαν οι χιλιομετρικές αποστάσεις βάση των οποίων προέκυπταν οι δικαιούχοι δωρεάν μεταφοράς, σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου. Μετά λοιπόν και την εκχώρηση της αρμοδιότητας της μετακίνησης των μαθητών στις περιφέρειες, το επόμενο βήμα φοβούμαστε ότι θα είναι η νέα περιστολή δαπανών με αποτέλεσμα την ακόμη μεγαλύτερη μαθητική διαρροή.
3.                Απαιτούμε να ενισχυθούν τα περιφερειακά σχολεία που κινδυνεύουν με κλείσιμο λόγω της μετακίνησης μαθητών προς τα κεντρικά σχολεία της περιοχής. Σε αυτή την περίπτωση η πλατφόρμα, εφόσον τροφοδοτηθεί με τα ανάλογα στοιχεία, θα μπορούσε να είναι πολύ χρήσιμη ως εργαλείο.
Μετά τα παραπάνω, ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
·                  να απλοποιηθεί η διαδικασία δήλωσης των δικαιούντων μαθητών.
·                  Να γίνεται ΔΩΡΕΑΝ η μετακίνηση των μαθητών στο πλησιέστερο σχολείο στον τόπο κατοικίας τους ανεξάρτητα από την απόσταση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου