Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Δελτίο τύπου του Ανεξάρτητου Βουλευτή Δ.Σταμάτη

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο ανεξάρτητος βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας Δημήτρης Σταμάτης, έκανε
σήμερα Δευτέρα 2 Απριλίου 2012, την ακόλουθη δήλωση – ανακοίνωση :
Αγαπητοί φίλοι,
Απεφάσισα σήμερα να σας ανακοινώσω την προσχώρηση μου στο
κίνημα των Ανεξαρτήτων Ελλήνων .
Παραμένω συνεπής στις αρχές μου και την συνείδηση μου .
Δεν θέλησα να παραμείνω στους πρόθυμους, σε εκείνους που
υπηρετούν στη δικτατορία του μονόδρομου .
Επιλέγω να συνεχίσω να σας κοιτάζω κατευθείαν στα μάτια και όχι να
σας αντιμετωπίζω με σκυμμένο το κεφάλι .
Δεν θέλησα να υποκύψω στους εκβιασμούς .
Είμαι βουλευτής του Ελληνικού κράτους, θα συνεχίσω να υπηρετώ το
κράτος μου και όχι μια αποικία .
Ευχαριστώ
Δημήτρης Σταμάτης
Βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου