Σάββατο 13 Μαρτίου 2010

Ο «πάσσαλος» για.. Δήμαρχος;

Ήρθε αλεξιπτωτιστής στην Θεσσαλονίκη από Ιταλία και ως τέτοιος (εξελέγη τελευταίος) στην τοπική αυτοδιοίκηση. Στην μέχρι τώρα θητεία του ουδέποτε τον ακούσαμε να τοποθετηθεί για μικρό ή μεγάλο ζήτημα του Μεσολογγίου ή της περιοχής. Ο ορισμός τού υποτακτικού και του καιροσκόπου. Τα τεχνικά προγράμματα που υπογράφει μόνο γέλιο προκαλούν στους ειδικούς αλλά και ζημιά στον Νομό. Στις αναθέσεις κατέρριψε το ρεκόρ Σταμάτη. Πάμπολλα έργα-φάκελλοί του έχουν επιστραφεί από την Περιφέρεια Δυτ. Ελλάδος (μετά μιλάμε για απορρόφηση κονδυλίων). Παντελώς ανίδεος σε όλες τις διαδικασίες (Νοσοκομείο, Ο.Σ.Κ. κ.ά) αλλά expert στις προσωπικές του υποθέσεις (τακτοποίησε το προσωπικό του ζήτημα στην «αιγιαλίτιδα ζώνη»). Ακόμη δεν έχει αντιληφθεί την διαφορά του πολιτικώς υπευθύνου απ’ αυτήν του υπαλλήλου. Είναι δε παροιμιώδης η ανεπάρκειά του στην Νομαρχία, με το να μεταβιβάζει άνευ αναστολών τις ευθύνες στους υφισταμένους του και να τους ταλαιπωρεί αφάνταστα. Προσφάτως, εκτός από τον Γ.Ο.Κ., ανακάλυψε και τα σκόπιμα δημοσιεύματα, συμφώνως με τα οποία η τοπική κοινωνία τον περιμένει σαν δροσοσταλίδα… Για όσους δεν κατάλαβαν, πρόκειται για τον Χρηστάκη τον Πετρόπουλο.

6 σχόλια:

  1. Πως;;;;;;;;;;;Μα τολμαει; Μεχρι εκει η ξετσιπωσια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ.ΤΟ ΤΣΙΡΑΚΙ ΤΟΥ ΣΩΚΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και οι υπόλοιποι γνωστοί υποψήφιοι σωτήρες τα ιδία σκ…α είναι ,ελπίζω με τον Καλλικράτη να ασχοληθεί κανένας σοβαρός ,όχι κρατικοδίαιτος και φυσικά όχι νηστικός και λιγούρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δώσ' μου λίγη αγάπη
    Δώσ' μου ένα δάκρυ
    Δώσ' μου κάτι για να νιώσω πόνο

    Δώσ' μου μια αιτία
    Δώσ' μου μια αμαρτία
    Δώσε κάτι, γαμώ τη κοινωνία

    Δώσ' μου δυο κατοστάρικα
    Δώσ' μου δυο πεντακοσάρικα
    Δώσ' μου απ' αυτά τα καινούργια τα διακοσάρικα

    Δώσ' μου δυο κατοστάρικα
    Δώσ' μου δυο πεντακοσάρικα
    Δώσε κάτι, δώσε ό,τι έχεις


    Είσαι του πόνου μου η αιτία
    Είσαι ένα βάρος στην κοινωνία
    Είσαι η καμπούρα που 'χω στη πλάτη μου

    Είσαι του ξεπεσμού μου η αιτία
    Είσαι του κόσμου η αηδία
    Αλλά άμα θέλεις, δώσ' μου δυο κατοστάρικα

    Δώσ' μου δυο κατοστάρικα
    Δώσ' μου δυο πεντακοσάρικα
    Δώσ' μου απ' αυτά τα καινούργια τα διακοσάρικα

    Δώσ' μου δυο κατοστάρικα
    Δώσ' μου δυο πεντακοσάρικα
    Δώσε κάτι, δώσε ό,τι έχεις

    Μέσ’ στα σοκάκια γυρνώ
    Δεν έχω τίποτα επάνω μου
    Ούτε ρούχα ούτε ομπρέλα ούτε πατρίδα
    Τρεις μέρες βρέχει τώρα και μου 'χουν σπάσει τα νεύρα
    Δεν έχω που να κάτσω από κάτω
    Ούτε ένα παγκάκι δεν υπάρχει να κάτσω
    Πού να κάτσω; είναι όλα πιασμένα
    Δεν έχω ούτε ένα κασμά να σκάψω το λάκκο μου
    Γαμώ την κοινωνία μου θα πάω ν' ανέβω σ' ένα βουνό
    και θα σας βλέπω όλους από ψηλά
    Θα βλέπω εσάς και τη μιζέρια σας
    αλλά δεν θα σας έχω ανάγκη
    Γιατί είμαι ο Χουλκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ούτε ο χρηστάκης Πετρόπουλος όπως λες, αλλα ούτε και κανείς άλλος Μεσολογγίτης αντινομάρχης σώζεται απο αυτή την τετραετία. ο Πάνος Κατσούλης πολλά είπε, πολλά υποσχέθηκε και πολλά επεξεργάσθηκε, αλλά το έργο του στον πολιτισμό είνια κατά γενική ομολογία ΜΗΔΕΝΙΚΟ! Το να καταφέρεις σε μια τέτοια πόλη να προυσιάσεις ΜΗΔΕΝΙΚΟ έργο στον τομέα του Πολιτισμού είναι πράγματι Κατόρθωμα!!!! Πολλά είπε για το Χρυσογελέϊκο, πολλά έταξε για την πολιτιστική ανάταξη της πόλης, λόγια, λόγια, λόγια...ουσία τίποτε...
    ο Χρήστος Πετρόπουλος υπήρξε απλά απών. Τουλάχιστον δεν μίλαγε! σε ότι αφορά πρόσφατη "συνέντευξή" του σε τοπικη εφημερίδα που περισσότερο με πληρωμένη διαφήμιση έμοιαζε παρά με συνέντευξη, τα 90 από τα 100 που ανέφερε ήταν ψευδή και ανακόλουθα. Ας περπατήσουμε λίγο στους ΄δρόμους της πόλης, για να δούμε που και σε ποιά σημεία έγινε η..."κοσμογονία" που παρουσιάζει ο κ. Αντινομάρχης! Ή εννοεί άλλη πόλη του νομού, ή έχει καιρό να περπατήσει στο Μεσολόγγι...
    Ασχολίαστη τέλος αφήνουμε την παρουσία της Έφης Λαχανά Στεργίου, της οποίας η θητεία χαρακτηρίζεται τουλάχιστον κωμικοτραγική...μια παρατήρηση μονάχα...η κυρία...υπουργός, καλόν θα ήταν να αφήνει τη μερσεντές της νομαρχίας να...κρυώνει και λίγο..τι φοβάται...μη χαλάσει τα τακούνια της από τα έργα του...Πετρόπουλου στο Μεσολόγγι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή