Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

«Δήλωση του Δημάρχου Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου Παναγιώτη Κατσούλη σχετικά με τα συκοφαντικά σχόλια και τις αναρτήσεις που κυκλοφορούν τον τελευταίο μήνα.»

Ο Δήμαρχος Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου Παναγιώτης Κατσούλης, δήλωσε σχετικά με τα όσα ακούγονται το τελευταίο διάστημα εις βάρους του:
«Απαντώντας στο οργανωμένο σχέδιο κατασυκοφάντησης και λασπολογίας που εξελίσσεται σε βάρος μου κατά τον τελευταίο μήνα, μέσω μυθευμάτων, λιβελογραφημάτων και διακινούμενων ανυπόστατων γεγονότων τα οποία δήθεν σχετίζονται με την προσωπική μου ζωή και εντέχνως διακινούνται από τοπικούς πολιτικούς παράγοντες, έχω προβεί στις παρακάτω ενέργειες:
Κατέθεσα ήδη δυο μηνυτήριες αναφορές. Η πρώτη κατά κατόχου συγκεκριμένου αριθμού κινητού τηλεφώνου, ο οποίος επιχείρησε μέσω απειλών να ασκήσει εκβιασμό σε βάρος μου. Η δεύτερη στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, κατά συγκεκριμένων συντακτών οι οποίοι μέσω mail διακίνησαν απαράδεκτες και παντελώς ανακριβείς πληροφορίες, οι οποίες αναρτήθηκαν σε γνωστό blog και αφορούσαν εμένα, τον αντιδήμαρχο Παντελή Καρατσόλη και τον πρόεδρο της ΔΕΥΑ Νίκο Τσουνάκα.
 
Οι «γνωστοί – άγνωστοι της παραπολιτικής», που μεθοδευμένα επιχειρούν να πλήξουν το ηθικό κύρος της δημοτικής αρχής και εμένα προσωπικά, σύντομα θα αποκαλυφθούν και θα οδηγηθούν στη δικαιοσύνη. Για τους 18 μήνες που βρισκόμαστε στη διοίκηση του δήμου, κάτω από τις χειρότερες συνθήκες για τη χώρα και την αυτοδιοίκηση μεταπολεμικά, δεν έχουν να μας προσάψουν το παραμικρό. Γι’ αυτό καλυπτόμενοι πάντοτε στο σκοτάδι ως τρωκτικά του δημοσίου χρήματος που ήταν, κατασκευάζουν κουτσομπολιά για να επιβιώσουν πολιτικά. Η ώρα της αποκάλυψης φθάνει και τα ψέματα τελειώνουν.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου